Tere tulemast! Mina olen Eddy!

Mohni saarel
Tere. 

Mina olen Eddy. Olen pärit Incheonist, Lõuna-Koreast. Eestisse tulin 2 aastat tagasi. 

Selle aja jooksul olen koos oma perenaise Redfoxiga palju erinevates paikades ringi rännanud ja mulle tehti ettepanek, et võiksin hakata jagama lugusid, kuidas ma kuskile olen saanud, mida seal näeb, keda kohtab, ja erinevaid praktilisi näpunäiteid. Ja võibolla üht-teist veel. 

Mitmes paigas olen ka sehkendustesse sattunud, nii et alati ei kulge kõik väga sujuvalt. Aga ehk on minu kogemustest kasu kellegile, kes tahab seigelda, ent ei tea, kuidas.

Tere tulemast Eddy seiklustesse!


Karksi paisjärve ääres





Suurupi tuletorn

Suuremõisa sakste magamistoa kapp

Voronja Galerii

Samovarimaja Varnjas


 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Odini kalmukünka saar Odensholm.

Seiklus nr. 5. Rahvusromantika Ants Laikmaa moodi.

Seiklus nr. 4. Viiralti tamm.